Права споживача
Шановні клієнти! У нашому інтернет-магазині
повернення товару здійснюється згідно із усіма нормами Закону України « Про захист прав споживачів»
Закон України « Про захист прав споживачів»
Розділ
II Права споживачів і їх захист
Стаття
6. Право споживача на належну якість продукції
ч. 2.
Продавець (виготовлювач, виконавець) на вимогу споживача зобов'язано надати йому документи, що підтверджують
належну якість продукції.
Стаття 7. Гарантійні зобов'язання
ч. 3.
Для продукції, споживчі властивості якої можуть згодом погіршуватися й становити
небезпеку для життя, здоров'я, майна споживачів і навколишнього природного середовища, установлюється строк придатності, який вказується на етикетках, упакуванні або в інших документах, які додаються до неї при продажі, і який уважається гарантійним
строком.
Строк придатності обчислюється від дати виготовлення,
яка також вказується на етикетці або в інших документах, і визначається або часом, протягом якого
товар придатний до використання, або датою, до настання якої товар придатний до використання.
Продаж товарів, на яких строк придатності не
зазначений або зазначений з порушенням вимог нормативних документів, а також товарів,
строк придатності яких минув, забороняється.
Стаття 8. Права споживача у випадку придбання
їм товару неналежної якості
ч.1. У
випадку виявлення протягом установленого гарантійного
строку недоліків споживач, у порядку й
у строки, установлені законодавством, має право вимагати:
розмірного зменшення покупної ціни;
безоплатного
усунення недоліків товару в розумний строк;
відшкодування
витрат на усунення недоліків товару.
ч. 5. Продавець, виробник (підприємство, яке задовольняє вимоги споживача, установлені частиною першої цієї статті) зобов'язано прийняти товар неналежної
якості в споживача й задовольнити його вимоги.
ч. 7. Під час заміни товару з недоліками на товар
аналогічної марки (моделі, артикула, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не проводиться.
Під час
заміни товару з недоліками на такий же товар
іншої марки (моделі, артикула, модифікації) належної якості перерахунок вартості
товару з недоліками у випадку підвищення ціни проводиться виходячи з його вартості
на час обміну, а у випадку зниження ціни - виходячи
з вартості на час покупки.
При розірванні договору розрахунки зі споживачем у випадку підвищення ціни на товар проводяться виходячи з його вартості
на час пред'явлення відповідного вимоги, а у
випадку зниження ціни - виходячи з вартості товару на час
покупки. Гроші, сплачені за товар, вертаються споживачеві в день розірвання договору, а у випадку неможливості повернути
гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю
сторін, але не пізніше чому протягом семи днів.
ч. 8. У випадку придбання споживачем продовольчих
товарів неналежної якості продавець зобов'язано замінити їх на товари належної якості
або повернути споживачеві сплачені їм гроші,
якщо недоліки виявлені в межах строку придатності.
При цьому розрахунки зі споживачем проводяться
в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої справжньої статті.
ч. 11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового
документа, а щодо товарів, на які встановлений гарантійний строк, - технічного паспорта або іншого документа, який його заміняє,
з оцінкою про дату продажу. При продажі товару продавець зобов'язано видати споживачеві розрахунковий документ установленої форми, що засвідчує факт покупки,
з оцінкою про дату продажу.
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару
належної якості
ч.1. Споживач
має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він
був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритам, фасону, кольору, розміру або з інших причин не може бути їм використаний по призначенню.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не вважаючи дня
покупки, якщо більш тривалий строк не оголошений
продавцем. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережений його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий
документ,
виданий
споживачеві разом із проданим товаром.
Перелік товарів, не підметів обміну (поверненню)
по підставах, зазначених у справжній статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
ч.2. Якщо на момент обміну аналогічного товару
немає в продажі, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортиментів з відповідним
перерахунком вартості, або розірвати договір і одержати назад гроші в розмірі
вартості повернутого товару, або здійснити обмін
товару на аналогічний при першому ж вступі відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день
вступу товару в продаж сповістити про це споживача,
вимагає
обміну товару.
Стаття 17. Права споживача в сфері торговельного
й інших видів обслуговування
ч. 2.
Споживач має право на вільний вибір продукції в зручний для нього час із урахуванням режиму роботи продавця (виконавця). Продавець
(виконавець) зобов'язаний усіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції.
Забороняється примушувати споживача здобувати
продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортиментів.
ч. 3. Продавець (виконавець) зобов'язано надати
споживачеві достовірну й доступну інформацію
про найменування, приналежність і режимі роботи свого підприємства.
ч. 4. Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, заходу,
ваги й ціни, що здобувається (замовляється), демонстрацію безпечного й правильного її використання. На вимогу споживача продавець
(виконавець) зобов'язано надати йому контрольно-вимірювальні
прилади, документи про якість, безпеку, ціну
продукції.
Доповнення № 3 до Постанови Кабінет Міністрів
України від 19 березня 1994 року № 172
Перелік
товарів належної якості, не підметів обміну
(поверненню)
- Продовольчі
товари, лікарські препарати й засобу, предмети
сангігієни
- Непродовольчі
товари:
фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
корсетний товари
парфюмерно-косметичні вироби перо-
пухові вироби
дитячі іграшки м'які
дитячі іграшки гумові надувні
зубні щітки
мундштуки
апарати для гоління
помазки для гоління
гребінці й щітки масажні
сурдини ( для духових
музичних інструментів)
скрипкові підборіддя
рукавички
тканини
тюлегардинні й мереживні полотна
килимові вироби на метраж
білизна натільна
білизна постільна
панчішно-шкарпеткові вироби
товари в аерозольному
впакуванні
друковані видання
лінійний і аркушевий
металопрокат, трубна продукція,
пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні
матеріали
скло, нарізані або розкроєні
під розмір,
певний покупцем (замовником)
аудіо-, відеокасети,
диски для лазерних систем зчитування із записом
виробу з натуральних і штучних волось (перуки)
товари для немовлят
(пелюшки, соски, пляшечки для годівлі й т.п.)
інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки й т.п.)
ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінних каменів,
дорогоцінних каменів
органогенного утвору
й напівкоштовних каменів.
Згідно Закону України « Про захист прав споживачів», Представлені в нашому інтернет-магазині, не штучні товари такі як тканини, фурнітура: мережива, стрічки, шнури, тасьма, бахрома, кант,
гумка ... Це мірні товари при продажі яких порушується
цілісність, тому поверненню не підлягають!
В угоді нашого сайту зазначене:
4.4. Якщо Ви вибрали штучний товар або рулон тканини, Ви можете оплатити післяплатою
на кур'єрській службі, Вам необхідно внести передоплату
в розмірі 100 грн на карту Приватбанку.
Це означає що "рулон тканини" належить до категорії штучних товарів,
і може бути обмінений або вертається
клієнтом по його рахунок! Гроші за штучний товар, який підлягає поверненню, ми відправляємо клієнтові після одержання товару!